De keynote “Warme Cultuurmakers in Coole Tijden” neemt de deelnemers mee op de hoogstpersoonlijke cultuurreis van Luc van Bussel. Luc laat hen zien wat het gastvrijheids- en cultuurmodel is waarmee hij van Regardz Hospitality Group het aardigste bedrijf van Nederland maakt. Een warme bedrijfscultuur, waarin medewerkers betrokken en gewaardeerd worden en zich veilig voelen, leidt tot een hogere medewerkerstevredenheid (en gast- en klanttevredenheid) en een beter behoud van talent dan een organisatie met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden maar zonder warme bedrijfscultuur. De zeven stappen naar hartverwarmende hospitality worden heel persoonlijk, praktisch en toepasbaar toegelicht en geven de deelnemers inzicht in het bouwen van een warme bedrijfscultuur, waarbij ook wordt stilgestaan bij de veranderende wensen richting werkgevers vanuit Generatie Z. De deelnemers ervaren de keynote als een wake-up call en als een reflectie om anders naar zachte vaardigheden, gastvrijheid, cultuur en verbinding met collega’s, gasten en klanten te maken.

Keynote: “Warme Cultuurmakers in Coole Tijden” - Hoe Regardz het aardigste bedrijf van Nederland werd

HR Academy is een merk van
MindCampus B.V
Blijf op de hoogte