HR Academy is een merk van
MindCampus B.V
Blijf op de hoogte

Case Lidl: Luisteren naar medewerkers als basis voor arbeidsvoorwaarden op maat

Goed werkgeverschap begint bij luisteren naar je medewerkers. Hoe kom je te weten wat er werkelijk speelt op de werkvloer in een grote organisatie als Lidl? Door in de eerste plaats landelijk onderzoek te doen, aangevuld met regelmatige kleine lokale metingen. Deze data analyseert Lidl om vervolgens continue te werken aan verbeteringen die aansluiten bij de wensen van de medewerkers.

Verschillende samengestelde projectteams zijn hiervoor verantwoordelijk samen met het Employee Engagement team. Dit vertaalt het bedrijf binnen HR door naar allerlei programma's die passen bij goed werkgeverschap zoals een Stoppen met roken-programma en korting op allerlei leuke uitjes. Aan de hand van de employee journey geeft Lidl graag een kijkje in de keuken.

Sprekers: Marco Dalmeijer
Tijd: 14.35 – 15.20 uur & 15.25 - 16.10 uur