Bea Aarnoutse

Managing Director

PROOF

Bea Aarnoutse is managing director en heeft meer dan twintig jaar managementervaring aan zowel bureau- als aan klantzijde. Auteur van het boek Alignment 2.0. Ze is een expert op het gebied van employer branding, de alignment van medewerkers, interne communicatie, change- en reputation management. Ze adviseert zowel communicatie- als HR professionals.

 

11.50 – 12.15 uur

Praktijksessie: In 6 stappen optimaal communiceren over arbeidsvoorwaarden

De coronacrisis dwingt organisaties om zichzelf opnieuw uit te vinden. Los van de strategie verandert bij veel organisaties ook de manier van werken, van leidinggeven, van leren en van bijvoorbeeld onboarden. En zo ook de arbeidsvoorwaarden. De grote vraag: hoe zorg je ervoor dat medewerkers door de bomen het bos nog zien en dat er met hen goed wordt gecommuniceerd? 
 

Ondanks dat elke organisatie anders is en zijn eigen DNA heeft, is er wel een aantal stappen te noemen die helpen bij het goed communiceren over arbeidsvoorwaarden. Bea Aarnoutse neemt je mee in de 6 stappen die zorgen voor goede communicatie. 

MindCampus.png
Arbeidsvoorwaarden wijzigen is een merk vanMindCampus B.V
Klantenvertellen.png
Cedeo.png
Facebook.png
Linkedin.png
Blijf op de hoogte
HR academy.png